پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2784
-
الف
+

گوشه‌ای از محبت بینندگان به شبکه آی‌فیلم

در این گزارش گوشه‌ای از محبت بینندگان به شبکه آی‌فیلم را به مناسبت سالگرد تاسیس این شبکه بخوانید.

در این گزارش گوشه‌ای از محبت بینندگان به شبکه آی‌فیلم را به مناسبت سالگرد تاسیس این شبکه بخوانید.

ما ایرانی‌ها آدم‌های خاطره بازی هستیم. به همین خاطر است که در اکثر خانه‌هایمان قفسه‌ای است پر از وسایل قدیمی مثل آلبوم و کتاب و ....اما به نظر من هیچ کدام از این‌ها مانند فیلم نمیتواند حس و حال گذشته را برایمان یادآور شود. به هیمن خاطر است که شبکه‌ای به نام آی‌فیلم به وجود آمده است تا ما را به گذشته ببرد.
آی‌فیلم گاهی اوقات ما را به دل تاریخ میبرد دقیقا همان‌جایی که یوسف را برادرانش به چاه انداختند و یا بعضی اوقات ما را به هشت سال دفاع مقدس می‌برد و ما را همراه با شهدا و رزمندگان میکند و با آنان سفری به چزابه میرویم.
گاهی اوقات با آی‌فیلم می‌خندیم به خانه به دوشی آقا ماشالا و آرزو میکنیم حبیب لیسانس خود را بگیرد و بتواند ازدواج کند.
با آی‌فیلم به پیش مختار می‌رویم همان کسی که میخواهد انتقام خون سید و سالار شهدا را بگیرد. با مختار برای اباعبدالله میجنگیم، برای اباعبدالله گریه میکنیم و برای اباعبدالله شهید میشویم...

آی‌فیلم تولدی دیگر بود برای خاطرات ما. همان که شاید در قفسه آرشیو صدا وسیما داشت خاک می‌خورد اما آی‌فیلم آن‌ها را برایمان زنده کرد و گواه آن پیام‌هایی است که شما آی‌فیلمی‌های عزیز برای ما فرستادید. مثلا خیلی از شما تشکر کرده بودید و خیلی دیگر درخواست پخش سریال‌هایی را دادید که دوست دارید. برخی گفته بودید خودمان مثل سریال‌ یادآوری و ملکاوان باز هم سریال بسازیم و بعضی از شما فقط تشکر کردید.

وب‌سایت آی‌فیلم  از شما بابت این‌که نگاهتان به شبکه آی‌فیلم است، تشکر میکند و بدانید که همه ما قدر این نگاه را می‌دانیم.

 

بیشتر بخوانید:

جهان را با سبک زندگی خانواده محور ایرانیان آشنا می‌کنیم

ه خ / ص گ

نظر شما
ارسال نظر